Prowadzący i goście

Łukasz Maziarski - Prowadzący
Właściciel instytucji szkoleniowej GastroInvest Group, wspierającej hotelarzy i restauratorów w zwiększaniu zysków i satysfakcji z biznesu poprzez szkolenia i doradztwo. Absolwent AGH i Politechniki Krakowskiej, od ponad 20 lat związany z branżą HoReCa – od obsługi gości po strategiczne zarządzanie obiektami.
Autor artykułów publikowanych m.in. w ,,Biznes Hotel’’, ,,Magazyn Hotel’’, ,,Restaurant Management’’ i ,,Restauracja’’.
Nie unika trudnych tematów ani kontrowersji – otwarcie mówi o tym, że nawet najcięższe doświadczenia mogą stać się źródłem siły i inspiracją do sukcesu.
.

Dawid Miotk - prowadzący
Wicemistrz Europy w Obsłudze Gości Hotelowych, trener i konsultant HoReCa, organizator eventów, Front Office Supervisor w Raffles Europejski Warsaw. Mówi płynnie o budowaniu relacji z gośćmi i sprzedaży, prowadzi podcast, w którym dzieli się wiedzą na temat hotelarstwa, przywództwa i zarządzania zespołem. W prowadzonych szkoleniach oraz w kontaktach z gośćmi stawia na stały rozwój osobowy, pracę nad umysłem, co przekłada się na unikalny wellbeing gości i pozytywne wibracje, które tworzą usługę luksusową na miarę obecnych potrzeb. Finalista krajowych konkursów branżowych, reprezentował Polskę na Mistrzostwach Świata WorldSkills w Szwajcarii i na EuroSkills w kategorii „Hotel Reception”.

Barbara Stawiarska
dyr. sprzedaży 5 hoteli Hilton
Moja praca jest moją misją, pasją i tym co dodaje mi energii każdego dnia. Na co dzień jestem dyrektorem sprzedaży Grupy Unirest Hotele właściciela pięciu hoteli marki Hilton. Do tej pory miałam przyjemność pracować dla Nosalowego Dworu, Best Western, Geovity i Qubusa, Ukończyłam studia na Uniwersytecie Zielonogórskim na kierunku zarządzanie nieruchomościami. Prywatnie jestem mamą trójki dzieci. Kocham ludzi, śpiew, podróże, kreatywność i poszukiwanie nieszablonowych rozwiązań.

Karina Mąkolska
kierownik sprzedaży MICE Mercure Szczyrk Resort
Z wykształcenia prawniczka, z zamiłowania – hotelarka. Ponad 14 lat związana z branżą hospitality i segmentem MICE. Karierę rozpoczęłam jako recepcjonistka w hotelu Narvil, dzięki konsekwencji i pasji do pracy z ludźmi przeszłam pełną ścieżkę rozwoju aż do roli Managera ds. Kluczowych Klientów. Od dwóch lat związana z Mercure Szczyrk Resort – w pierwszym roku działania sprzedażowe w fazie preopeningu, obecnie – planuje i realizuje najbardziej wymagające projekty konferencyjne i eventowe. Prywatnie mama bliźniaków, która wolny czas najchętniej spędza aktywnie, odkrywając nowe miejsca.

Agnieszka Śliwa-Drobniewska
Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Rynku Profesjonalnego.
Dyrektor Sprzedaży i Rozwoju Rynku Profesjonalnego w JM Innovative Cosmetics Sp. z o.o., producenta polskich marek YONELLE i MEDESTELLE. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w sprzedaży, strategii i marketingu marek premium w segmencie kosmetyki profesjonalnej dla salonów urody, klinik medycyny estetycznej i SPA. Współtworzyła sukces ponad 20 prestiżowych marek, autorka programu „Psychologia Sprzedaży” i koncepcji „Sprzedaż Selfie”, mentorka, publicystka branżowa i prelegentka wielu konferencji.

Bernika Piotrowska
HR Director, Mercure Szczyrk Resort
Doświadczony lider zasobów ludzkich z silnym zapleczem w hotelarstwie i branży usług. W roli HR Directora w Mercure Szczyrk Resort odpowiada za strategię HR całego obiektu – od rekrutacji i rozwoju talentów, przez budowanie kultury organizacyjnej, po troskę o zaangażowanie i well-being zespołu.
Wykształcenie i doświadczenie Bereniki (np. w hotelach sieciowych, projektach „pre-opening” hotelu) sprawiają, że Mercure Szczyrk Resort może korzystać z najlepszych praktyk branżowych i jednocześnie tworzyć unikalną atmosferę dla gości i pracowników.

Doświadczona liderka branży hotelarskiej, Laureatka prestiżowej nagrody Hotelarz Roku do 35. roku życia, doceniona za innowacyjne podejście do przywództwa i zrównoważonego rozwoju.
Z sukcesem łączy kompetencje w zakresie marketingu, sprzedaży, zarządzania projektami i polityki CSR, czego potwierdzeniem są m.in. wdrożenia certyfikatu Green Key oraz angażujące inicjatywy ekologiczne i społeczne w zarządzanych hotelach.

Agata Kapel
Dyrektor spa Mercure Szczyrk Resort
Trener i szkoleniowiec w GastroInvest Group oraz właściciel firmy Wellness Way świadczącej usługi doradcze i szkoleniowe. Magister filozofii, kosmetolog, masażystka. Łącznie ukończyła 5 fakultetów. Od ponad 13 lat związana z branżą health & beauty. Autorka eksperckich komentarzy dla Europejskiej Fundacji SPA oraz autorka wpisów do Forebs Women czy SPA to biznes . Liderka branży pool&spa portalu Basenprof.

Jan Ziaja
Prezes fundacji bezpieczne wody
Więcej o działalności: www.bezpiecznewody.pl

Michał Kubicki
prezes zarządu omegaam.pl

Dagmara Nickel
właściciel Nickel Resort Grzybowo
Od końca lat dziewięćdziesiątych prowadzi firmę deweloperską Nickel Development, której główny fokus to produkt zorientowany na przyjazność, unikalność architektoniczną oraz funkcjonalność. Realizuje różne formaty inwestycji, w tym mieszkaniowe, usługowe oraz hotelowe. Laureatka tytułu „Tego, który zmienia Polską gospodarkę” za działalność pierwszego prywatnego parku technologicznego YouNick Technology Park, „Rynkowego lidera innowacji” oraz „Przedsiębiorstwa przyszłości”. Zorientowana na pracę z ludźmi i pożyteczność.

Łukasz Mączka
Dyrektor sprzedaży i marketingu w Crystal Mountain*****
Od początku swojej kariery zawodowej związany z branżą hotelarską. Od ponad 10 lat przechodził kolejne szczeble kariery – od specjalisty ds. sprzedaży po stanowisko dyrektora generalnego.
Od 2022 roku związany z pięciogwiazdkowym hotelem Crystal Mountain w Wiśle. Początkowo jako kierownik sprzedaży i rezerwacji, a od 2023 roku jako dyrektor sprzedaży i marketingu odpowiada za strategiczny rozwój hotelu. Pod jego kierownictwem Crystal Mountain zdobył MP Power Awards w kategorii hotelu konferencyjno-eventowego, a sam znalazł się w gronie finalistów prestiżowego konkursu Hotelarz Roku w kategorii „Hotelarz do 35 roku życia”.

Mariusz Ładny
dyrektor ds. zarządzania przychodami Unirest Hotele hilton
Ekspert w zakresie revenue management i strategii przychodowej w hotelach sieci Hilton. Od 2021 roku pełni funkcję Cluster Revenue Director, odpowiadając za optymalizację wyników finansowych w obiektach: DoubleTree by Hilton Kraków Hotel & Convention Centre, Hampton by Hilton Oświęcim, Hampton by Hilton Gdańsk Oliwa oraz Hilton Garden Inn Radom. Wcześniej m.in. jako zastępca dyrektora generalnego w warszawskim Courtyard by Marriott Airport oraz dyrektor ds. revenue w Golden Tulip Residence Międzyzdroje. W 2016 roku wyróżniony prestiżową nagrodą Marriott Global Revenue Management Leader of the Year za wybitne osiągnięcia w zarządzaniu przychodami hotelowymi.

Rafał Wawak
właściciel 7 punkt
Od lat praktykuję i doświadczam, jak obiekty turystyczne oraz firmy usługowe walczą o zasięgi i sprzedaż. Nie stoję z boku – sam ćwiczę różne strategie, narzędzia i rozwiązania, sprawdzając, co naprawdę działa. Z tej pracy powstała firma 7punkt, która wspiera m.in. hotele i obiekty turystyczne w opracowywaniu skutecznych strategii marketingowych. Zbudowałem także Akademię Hotelu i Akademię Firmy, gdzie dzielę się wiedzą. Jestem autorem książki „Jak rozwijać firmę usługową i skutecznie pozyskiwać klientów” oraz twórcą Systemu Linków z Kostkiem – innowacyjnego narzędzia wspierającego sprzedaż, marketing i zarządzanie gośćmi. Moim celem jest jedno: żeby marketing nie był teorią, ale realnie przekładał się na pełne kalendarze rezerwacji.

Wojciech Sroka
ekspert Google ads w Hotelarstwie
Właściciel firmy Get in Web Partner Google, certyfikowany specjalista Google Adwords i Google Analytics. Specjalizuje się w marketingu internetowym dla obiektów hotelowych opartym o analitykę internetową. Skutecznie wspomaga sukcesy sprzedażowe wielu renomowanych polskich hoteli. Prowadzi agencję marketingu dla hoteli, prywatnie amator kolarstwa MTB.

Beata adamczyk
Ekspertka w budowaniu rentownych biznesów SPA
Beata Adamczyk od ponad 25 lat wspiera właścicieli i menedżerów SPA w tworzeniu biznesów, które nie tylko zachwycają wnętrzami i jakością usług, ale przede wszystkim generują realne zyski. Edukuje, konsultuje i doradza w zakresie budowy oferty zabiegowej, zarządzania marżowością oraz obsługi gości hotelowych w sposób, który zwiększa przychody nawet przy jednorazowej wizycie.
Jako międzynarodowa konsultantka rynku spa & beauty współpracuje z luksusowymi hotelami, day SPA i kompleksami wellness, projektując strategie nastawione na rentowność. W swojej pracy łączy wiedzę finansową, marketingową i operacyjną, dając właścicielom praktyczne narzędzia i checklisty gotowe do natychmiastowego wdrożenia.
Jej misją jest wspieranie właścicieli SPA w przekształcaniu pięknych przestrzeni w stabilnie zarabiające biznesy, które skutecznie konkurują na wymagającym rynku.

Łukasz Kucharski
Revenue Manager w Gwiazda Morza Resort Spa & Sport
Jeden z najlepszych ekspertów revenue managementu w Polsce z ponad 14-letnim doświadczeniem w branży hotelarskiej. Specjalizuje się w zarządzaniu przychodami i sprzedażą, zdobywał doświadczenie m.in. w Hotelu Haffner, Marriott Sopot oraz w grupie Hossa. Obecnie pełni funkcję Revenue Managera i Członka Zarządu w hotelu Gwiazda Morza.

Rafał Abramczyk
ceo Klips Data
Twórca i CEO rozwiązań dla branży hotelowej, w tym hotelAG i Klips Data. Od kilkunastu lat związany z rynkiem hotelowym – od projektowania i komercjalizacji inwestycji hotelowych, przez współpracę z międzynarodowymi sieciami aż po finalizację sprzedaży projektów. Wspiera właścicieli i zespoły hotelowe w podejmowaniu decyzji opartych na faktach, tworząc narzędzia analityczne integrujące dane z PMS, kanałów sprzedaży, opinii gości i revenue. Łączy doświadczenie inwestorskie i operacyjne z technologią.

marcin kurylak
Dyrektor Sprzedaży na Europę Wschodnią w Duetto RMS
Wielki fan nowych rozwiązań, strategii i Revenue Managementu, z wieloletnim doświadczeniem na rynku technologii i hotelarstwa. Obecnie odpowiedzialny za dynamiczne wprowadzanie na rynek Europy Wschodniej, w tym Polski, globalnego lidera w zarządzaniu przychodami – systemu Duetto RMS.
Wcześniej, jako kluczowy ekspert, wprowadzał na rynek regionu inną wiodącą platformę analityczną – Lighthouse (dawniej OTA Insight). Dzięki temu doskonale zna specyfikę i wyzwania technologiczne polskiego oraz regionalnego hotelarstwa.
Specjalizuje się w doradzaniu, wspieraniu hotelarzy i dostarczaniu im światowej klasy rozwiązań technologicznych, wcześniej ciężko dostępnych w Polsce. „

Anna Paczkowska
dyrektor sprzedaży mice mercure szczyrk resort
Od ponad 20 lat pracuję w branży turystyczno-hotelarskiej, gdzie zdobyłam szerokie doświadczenie w sprzedaży i zarządzaniu zespołami. Zaczynałam moją przygodę z hotelarstwem od Hotelu Warszawianka – gdzie
spędziłam 11 lat. Potem związana byłam przez 10 lat z Hotelem Narvil Sp.z o. o – jako kierownik sprzedaży. Praca w dynamicznym środowisku nauczyła mnie skutecznego planowania, negocjacji oraz dbania o wysoką jakość obsługi i rentowność projektów.
Zdobyłam szerokie doświadczenie w sprzedaży, zarządzaniu zespołami, budowaniu relacji z klientami. Od 2023 roku do dnia dzisiejszego mam przyjemność reprezentować Hotel Mercure Szczyrk Resort – jako Dyrektor Sprzedaży MICE.

Tomasz Kałuża
Revenue Manager
Z branżą Horeca związany od 17 lat. Doświadczenie zdobywał w działach recepcji, operacyjnym i sprzedaży jednak ostatecznie odnalazł swoje powołanie w dziedzinie Revenue Managementu. Pasjonat analizy danych oraz zaawansowany użytkownik Excela. Od kilku lat z powodzeniem rozwija firmę Revenuedlahoteli.pl będącą zewnętrznym działem Revenue Managementu oferując usługi analityki oraz zarządzania polityką cenową na poziomie hoteli sieciowych. Wspólnie z partnerem technologicznym Qualpro tworzy i wprowadza na rynek platformę dostarczająca hotelowy benchmark – benchwave.com
W ramach czystego hobby Tomasz wykłada na Warszawskiej uczelni Vistula na przedmiocie Technologie Informacyjne w Hotelarstwie oraz Revenue Management w hotelarstwie i gastronomii.

Beata Adamczyk
Ekspertka w budowaniu rentownych biznesów SPA
Od ponad 25 lat wspiera właścicieli i menedżerów SPA w tworzeniu biznesów, które nie tylko zachwycają wnętrzami i jakością usług, ale przede wszystkim generują realne zyski. Edukuje, konsultuje i doradza w zakresie budowy oferty zabiegowej, zarządzania marżowością oraz obsługi gości hotelowych w sposób, który zwiększa przychody nawet przy jednorazowej wizycie.
Jako międzynarodowa konsultantka rynku spa & beauty współpracuje z luksusowymi hotelami, day SPA i kompleksami wellness, projektując strategie nastawione na rentowność. W swojej pracy łączy wiedzę finansową, marketingową i operacyjną, dając właścicielom praktyczne narzędzia i checklisty gotowe do natychmiastowego wdrożenia.
Jej misją jest wspieranie właścicieli SPA w przekształcaniu pięknych przestrzeni w stabilnie zarabiające biznesy, które skutecznie konkurują na wymagającym rynku.